niedziela, 2 października 2011

Kinowy strój.

Na początku chciałabym wam podziękować za komentarze pod ostatnim postem, które niesamowicie mnie ucieszyły.
Dzisiaj chciałabym pokazać mój piątkowy outfit. W takim stroju wybrałam się na klasowy wypad do kina z okazji Dnia Chłopaka. Wycieczka była świetna. Oglądaliśmy film "1920. Bitwa Warszawska". Ekranizacja miło mnie zaskoczyła. Po mimo negatywnych recenzji jakie czytałam na temat filmu, bardzo mi się spodobał. Niektóre momenty były przerażające, niektóre wzruszające. Wracając do stroju:





                                                                   spodnie - no name
                                                                   bluzka - no name
                                                                   kurtka - hand made
                                                                   buty - no name
                                                                   obrączki - H&M
                                                                   jelly bracelet - no name
                                                                   przywieszka na łańcuszku - prezent


Podoba się ? Mi bardzo, ale za to jakość zdjęć jest okropna. Niestety nastąpiła awaria mojego aparatu, więc musiałam wybierać, albo zdjęcia telefonem, albo nic. :)

                                                    

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

podoba mi się cały zestaw. ; )

Unknown pisze...

ładnie :)!
zapraszam do obserwowania mojego bloga;)

mintelegance89 pisze...

buty <3

Peerfectlly pisze...

dziękuje bardzo, świetny outfit :) obserwuję !

m. pisze...

Świetny outfit. : )

Aleksandria pisze...

Świetne buty, a torebka przykuwa uwagę. Dzięki za komentarz na moim blogu ;)

Sandrine pisze...

Fajne buty, ale torebka nie przypadła mi do gustu. Świetny blog ;)

nik pisze...

Hej! super torebka i kurtka! i świetne buty, wysoki obcas ale wyglądają na mega wygodne!
Pozdrawiam i zapraszam do mnie nik
http://nikandpic.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

great look!love the jacket!