sobota, 15 października 2011

Katar, kaszel i  nieustający ból gardła nie dają mi żyć. W czwartek wieczorem czułam się nieciekawie, wczoraj rano było całkiem całkiem, więc chcąc skorzystać z wolnego dnia, wybrałam się na zakupy. No i teraz mam za swoje, bo zamiast leżeć w łóżku i nie wystawiać nosa z pod kołdry, ja chodziłam cieniutko ubrana i poszukiwałam nowych ciuchów. Wiatr był okropny, powietrze mroźne, ale ja nie dawałam pogodzie za wygraną. A jednak mogłam się poddać. Tym bardziej, że wczoraj było upragnione ognisko klasowe, które w ostateczności musiałam sobie odmówić. Jestem na siebie zła. Teraz odpoczywam pod kołdrą, z komputerem na kolanach i nie wiem co robić..

Chyba się za bardzo nad sobą użalam, ale nic na to nie poradzę. :)




Jakieś z wakacji podczas spacerku z Kamilą. ; *

A wracając do wcześniej wspomnianych zakupów, to znalazłam sobie zimową kurtkę, jakieś dwie cieplejsze bluzeczki i parę innych pierdółek. Szczegóły prawdopodobnie niebawem. :)

12 komentarzy:

DesertRose pisze...

Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

mintelegance89 pisze...

oj, wracaj szybko do zdrowia :)

Sandrine pisze...

Zdrowia życzę ;) Dodałam do obserwowanych .

WILD LOVE pisze...

Super blog :)
__________________
WWW.WILDLOOVE.BLOGSPOT.COM-ZAPRASZAM DO OBSERWOWANYCH! :) ;*

kadik babik pisze...

ale mi narobiłas smaka na płatki z mlekiem <3 ide zrobic :))))

Vale ♥ pisze...

Nice pics and that scarf is lovely =)
I think your blog is very nice, I would like to invite you to my blog, check it out and if you like it follow it ! Kisses

Fashion and Cookies
My Twitter

Ariadna pisze...

Powrotu do zdrowia życzę :) Ech, tęskno za latem...

Ariadna pisze...

A co do pytania o moje włosy to przyznam, że nawet nie zauważyłam aż urosły takie długie :D Po prostu rzadko bywam u fryzjera i tak jakoś "zarosłam", ale będę musiała się chyba niedługo wybrać podciąć końcówki.

Paula pisze...

zdrowiej:)
zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

ANNA ANASTAZJA pisze...

pięne zdjęcie przy tytule bloga ! zdrowiej :)

Unknown pisze...

bardzo fajne zdjęcia:)
zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
http://mesmerize87.blogspot.com/

Mateusz Sawiel pisze...

świetny blog :D

POZDRAWIAM, OBSERWUJĘ I LICZĘ NA REWANŻ :D
http://fashionismypassio.blogspot.com/