niedziela, 28 sierpnia 2011

Witam.

Witam wszystkich czytających pierwszy post na blogu roxanness. Nie jest to mój pierwszy blog, ale mam nadzieję, że będę prowadziła go bardzo długo. Często przeglądając strony na temat mody, urody, recenzowania kosmetyków itp myślałam sobie, że blogowanie na takie tematy musi być całkiem ciekawą sprawą. Wydaje mi się, że witryny w tych kategoriach jeszcze nigdy nie były tak oblężane przez czytelników jak teraz. Stwierdziłam więc, że ja, jako kobieta, a właściwie to nastolatka, też mam coś w tych sprawach do  powiedzenia. Tak więc.. jestem ! :D Postanowiłam zamieszczać tu przede wszystkim moje outfity, czasem recenzje kosmetyków, żadziej inspiracje znalezione w internecie. Wierzę, że zainteresujecie się moimi "wypocinami" i liczę na szczere komentarze, które z pewnością ułatwią mi prowadzenie tego bloga.
Dziękuję za uwagę i do następnego postu. Dobranoc. ; **

10 komentarzy:

Priscilla pisze...

i love your header!

J pisze...

nice blog, LOVE your header! it's perfect! is that you? :)

http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

pestka pisze...

Witam ciepło w szeregu nas blogerek i trzymam kciuki za wytrwałość w pisaniu.
Pozdrawiam :).

craving for beauty pisze...

powodzenia w prowadzeniu bloga ;)

Anonimowy pisze...

Zapowiada się ciekawie!
Pozdrawiam :)

Lauren pisze...

the photo at the top is perfection!
I just came across your blog whilst browsing, i really like your style, the photos are amazing, i am now a follower!
Im new to blogging to would really appreciate it if you could check out my blog and follow me back! Thankyou so much, love Lo xxx

http://iyf-x.blogspot.com/

Unknown pisze...

Oh,you are so sweet!
see mine and read my new post of balmain jacket and vuitton scarf, and all post and my next post on tendences,fahion, and italian style!
If you like it, i wait for your following me on google friend connect, and facebook, and twitter.
Ok? have a nice day!
kisses kisses
have a nice day
Miriamstella

http://isfashionmypassion.blogspot.com/

Ginger pisze...

Powodzenia! tez dopiero zaczynam;) zapraszam!
http://pocketful-of-inspiration.blogspot.com/

Żaneta pisze...

Powodzenia! ;D ;D

Failien pisze...

fajnie się zapowiada;)))
zapraszam do mnie;]

xoxo
Failien